Magia dla Magów.
Zaklęcia są podzielone na Levelu. Mag zdobywają następny Levelu otrzymuje także dodatkowe zaklęcia.
Zaklęcia dla Levelu 0
Odgłosy- Mag wywołuje złudzenie słuchowe, od cichego szumu aż do ogłuszającego huku. To Mag decyduje, jaki będzie to odgłos. Mag może wywołać złudzenie jakiegoś dźwięku lub odgłosu, lecz nie rozmowy.
Światło-Przedmiot trzymany lub dotknięty przez maga zaczyna świecić niczym latarnia. Jest w stanie oświetlić nieduży teren lub całe pomieszczenie.
Zaklęcia dla Levelu 1
Płomienie- Wokół Maga pojawia się kilkanaście płomieni wiszących w powietrzu. Mag może nimi dowolnie sterować póki ma ogniki w zasięgu wzroku.
Pech- Wybrana przez Maga postać znajdujące się niedaleko upuszcza wszystkie trzymane w dłoniach przedmioty lub udarze się przypadkiem w cos stojącego obok. Czar trwa 4 minuty.
Zaklęcia dla Levelu 2
Boski lek- Bóstwo zsyła na Maga moc uzdrawiania. Dotyk Maga przywraca rannej postaci 5 punktów życia. Można użyć tylko raz w ciągu dnia.
Zaklęcia dla Levelu 3
Błysk- Mag strzela pociskiem z czystego światła w stronę przeciwnika. Mimo niewielkich rozmiarów, magiczny pocisk uderza z dość dużą siłą.
Uśpienie- Mad swoim dotykiem usypia wybraną postać. Ofiara może obudzić się dopiero po 2 godzinach. Czar zadziała tylko wtedy, gdy mag dotknie ofiarę.