Kraina Kayami
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Kraina Kayami

Przyłącz się do naszego fantastycznego świata...
 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Rangi Zwykłe

Go down 
AutorWiadomość
Elys

Elys


Liczba postów : 1934
Age : 32
Registration date : 10/06/2008

Karta postaci
Srebrniki:

Rangi Zwykłe  Empty
PisanieTemat: Rangi Zwykłe    Rangi Zwykłe  EmptyCzw Sie 28, 2014 12:19 pm

Zajęcia Rang Zwykłych:

Łapacz >Tropiciel>Myśliwy> Łowca > Dowódca Łowców

Łapacz : jest dopiero początkującym łowcą. Uczy się jak łapać innych. Sam nie da rady złapać osoby z identyczną liczbą gwiazdek, więc potrzebuje kogoś do pomocy. Często pracuje dodatkowo jako szpieg na zlecenie śledząc małe skandale dla wprawy.
Tropiciel :Zdążył już wyszkolić wszystkie podstawowe umiejętności dzięki czemu może się zabrać za coś trudniejszego. Jest już w stanie działać na własną rękę, osoba o tej samej liczbie gwiazdek nie jest już dla niego zadaniem niemożliwym. Świetnie się zna na tropieniu a także byciu niewidocznym dla innych.
Myśliwy : Znajdzie każdego nawet na końcu świata. Przed nim się nie da ukryć i jeśli władca rozkaże by znaleźć i przyprowadzić kogoś przed jego oblicze to z pewnością myśliwy wykona to zadanie.
Łowca : Doświadczony łowca. Z łatwością złapie kogoś z identyczną liczbą gwiazdek a nawet z o jedną więcej. Z pomocą innego łowcy złapie kogoś, kto ma o dwie gwiazdki więcej od Niego. Łowcy mają także obowiązek czasami sprawować władzę nad nowymi łapaczami.
Dowódca Łowców : Zarządza łapankami grupowymi, jak i pojedynczymi. Z łatwością porwie księcia bądź księżniczkę, albo dwie osoby o liczbie gwiazdek takiej samej jak u Łapacza. Jest dowódcą, więc  wszyscy z rangami niższymi od jego własnej mu podlegają i muszą wykonywać zadania. Dowódca łowców podlega tylko swojemu władcy.


Szkicownik > Rysownik > Malarz > Artysta>Wirtuoz

Szkicownik : Dopiero zapoznaje się ze światem rysowania/muzyki. Z łatwością naszkicuje kogoś, bądź coś/ stworzy jakąś prostą melodię.  
Rysownik : Pół roku rysowania ma za sobą i bez problemu narysuje kogoś bądź coś. Ma problemy z malarstwem. /Świetnie gra na prostych instrumentach, zna wszystkie wiejskie melodie.
Malarz : Nie ma kłopotów z szkicowaniem jak i rysowaniem. Powoli wkracza w świat malarstwa i nie widzi problemu z rysowaniem postaci czy krajobrazów. /Potrafi już sam komponować proste piosenki a także jest gotowy by występować na dworze. Za swoje zdolności zaczyna zarabiać jak dobry kupiec.
Artysta : Potrafi szkicować, rysować i malować wszystko co ma przed oczami. Po pewnym czasie zaczyna rzeźbić. /Tworzy własne muzyczne dzieła, które szybko pozwalają mu zadomowić się w zamku lub u bogatej wysoko urodzonej rodziny.
Wirtuoz : Nic nie jest dla niego tajemnicą. Nie musi wybierać między sztuką plastyczną a muzyczną gdyż zna się na obu. Bez problemu stworzy dzieło malarskie a także skomponuje i zagra pieśń na cześć władcy.



Zielarz > Medyk > Uzdrowiciel > Lekarz>Znachor

Zielarz : Zaczyna uczyć się, co można zrobić z poszczególnych roślin. Czy są trujące czy też nie. Potrafi sporządzić kilka wywarów z różnych roślin.
Medyk : Z pomocą wszelakich roślin, potrafi sporządzić leki i napoje uzdrawiające na lekkie obrażenia takie jak: Zadrapania, sińce, oparzenia czy szybsze zrastanie się mniejszych ran.
Uzdrowiciel : Sporządza doskonałe napary, leki i wywary na większe rany czy lekko trujące rośliny.
Lekarz : Robi perfekcyjne leki na każdy rodzaj choroby czy ran. Bez problemy radzi sobie z truciznami każdego gatunku.
Znachor : Jego umiejętności nie ograniczają się jedynie do leczenia, potrafi także sprawdzić w jaki sposób ktoś umarł. Jest w stanie rozpoznać każdy rodzaj trucizny, choroby czy sposobu śmierci a także przygotować każde odpowiednie lekarstwo. Znachor jest w stanie wyleczyć nawet najtrudniejsze przypadki.


Szaman > Magik > Czarownik > Mag > Arcymag

Szaman : Początkujący Mag. Potrafi wyczarować kule ognia i wody. Zna kilka zaklęć teleportujących. Także poznał za młodu wiele słabych ludowych zaklęć którymi może się naprzykrzać innym.  
Magik : Potrafi robić sporych rozmiarów kule ognia i wody. Potrafi również tworzyć małe ładunki elektryczne. Uczy się zaklęć odpierających ataki. Potrafi przywołać jakieś zwierzę, które nie należy do Niego.
Czarownik : Skupia się na poznawaniu zaklęć. Z ksiąg a także od bardziej od niego doświadczonych. Jego wiedza szybko rośnie a lista poznawanych zaklęć niesamowicie się wydłuża.
Mag : Jego zaklęcia są bardzo silne. Potrafi rzucać uroki, zatruć kogoś lub stworzyć opary dymu. Przywołuje wiele zwierząt i jego ładunki elektryczne potrafią sparaliżować nawet smoka. Naucza się własnych zaklęć.
Arcymag : Posiada własne zaklęcia na tyle silne, by pokonać dowódcę łowców. Walka czy obrona magią nie jest dla niego wyzwaniem. Arcymag ma także obowiązek pomagać magicznym rangom podlegającym mu. Musi opiekować się rangami z mniejszą liczbą gwiazdek by niedoświadczeni nie narozrabiali.  


Łucznik > Strażnik > Dowódca Straży > Dowódca Armii > Generał

Łucznik : Klasyczny z żołnierz, doskonale władający łukiem. Po krótkim czasie potrafi trafić w komara oddalonego od niego o 10 metrów. Zna także podstawy innych sztuk walki.
Strażnik : Jego zdolności strzelania z łuku są doskonałe. Mieczem walczy równie dobrze, jak łucznik łukiem.
Dowódca Straży : Doskonale włada łukiem i mieczem. Pokona kogoś silniejszego od siebie o gwiazdkę lub o dwie. Pilnuje straż i zajmuje się jej zadaniami na terenie zamku. Jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo na terenie zamku.
Dowódca Armii : Jego zajęciem jest pilnowanie, by cały oddział wojska zajmował się tym czym powinienem. Potrafi pokonać kogoś o gwiazdkę niżej od siebie nawet kijem. Odpowiada za walkę wojska poza terenem zamku a także za bezpieczeństwo na terenie królestwa.
Generał : Jeden z najważniejszych w wojsku. Pokona każdego, nawet kogoś z rangą jak on. Doskonale włada mieczem jak i łukiem. Zna wszystkie sztuki walki. Czasami zajmuje się nauką rang słabszych od swojej. Jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo całego królestwa lecz najważniejsza dla niego jest rodzina królewska. Często zostaje najważniejszą ochroną władcy.


Obserwator > Szpieg > Zabójca > Skrytobójca > Kat

Obserwator : Zdecydowanie, widzi o wiele lepiej od zwykłego Łapacza. Zauważy każdy szczegół, dzięki czemu potrafi znaleźć słabość swojego przeciwnika, nie jest najlepszy w walce ale ten brak uzupełnia umiejętnością unikania niebezpieczeństwa.
Szpieg : Potrafi doskonale się ukryć. Nawet tak, że ktoś z gwiazdkami takimi jak Łapacz go nie zauważą. Pracuje także na zlecenie ludzi, często szpieguje większe skandale za które dostaje słoną zapłatę. Nie ryzykuje jednak za bardzo, gdyż jego umiejętności walki choć są dobre to wciąż potrzebuje więcej doświadczenia.  
Zabójca : Potrafi zabijać na odległość. Z ukrycia sprawia mu to lekki problem. Jego umiejętności szpiegowskie nie wzrastają. Zabija na zlecenie ludzi lecz także czasami na zlecenie królewskiej rodziny  zdobywając/wykradając ważne dokumenty lub szukając świadków.
Skrytobójca : Doskonale śledzi i zabija z ukrycia. Ktoś o liczbie gwiazdek jak Łowca ma problem z zauważeniem go. Jest prawie niewidzialny i często zajmuje się śledzeniem a także unieszkodliwianiem nawet potężnych przeciwników. Jest świetny w walce ale wciąż się uczy.
Kat : Królewski morderca, zawsze wykonuje dane mu zadania i nigdy nie ponosi porażki. Katuje niewolników, nie ważne do kogo należą. Jest doskonały w tym co robi. Bez problemu zabija i szpieguje. Jego umiejętności szpiegowskie i pozbywania się przeszkód są doskonałe.


Podróżnik > Łazik > Bywalec > Wędrowiec > Obieżyświat

Podróżnik : Jest to osoba spragniona przygody. Chętnie wyrusza na wyprawy, często nie ma go z powodu podróży. Zna na pamięć mapę naszego świata.
Łazik : Zna Kayami jak własną kieszeń lecz także inne światy stoją przed nim otworem. Potrafi unikać niebezpieczeństw które czyhają na niego podczas podróży.
Bywalec : Podróżował już do wielu miejsc w których udało mu się zaprzyjaźnić. Poznał także kilka tajemnic innych kultur, które mogą pomóc mu czasami w wyjściu z tarapatów.
Wędrowiec : Podróżuje już nie tylko dla przyjemności, traktuje podróże jako styl życia który dla siebie wybrał. Nie jest najbogatszy ale potrafi wyjść z każdej opresji. Przyjmuje czasami zlecenia od rodziny królewskiej  przywożąc chciane przez nich przedmioty lub dokumenty.
Obieżyświat : Nie ma miejsca, w którym by nie był, zwiedził nawet świat ludzi. Zna każdy zakątek i jeśli o jakieś miejsce się go zapyta...odpowie bez problemu. Podróże pozwoliły mu poznać wiele tajemnic za które niektórzy są w stanie wiele zapłacić. Często handluje swoją wiedzą jako przewodnik .


Kieszonkowiec > Oszust > Złodziej >Włamywacz>Mistrz Złodziei

Kieszonkowiec : Dopiero wkracza w świat złodziejstwa. Nic na razie nie potrafi, poza zabraniem komuś czegoś małowartościowego
Oszust : Potrafi oszukać kogoś bez problemu i ukraść (dzięki temu) najwyżej 5 talarów. Nie koniecznie za jednym razem.
Złodziej : Ukradnięcie czegoś to dla niego pestka. Potrafi skraść 10 talarów dziennie, nie koniecznie za jednym razem.
Włamywacz : Okradanie ludzi na targowiskach lub w tłocznych miejscach nie są już dla niego interesujące. Jego umiejętności wzrosły i niepostrzeżenie potrafi wkradać się do domów. Jest w stanie ukraść tyle ile jego ręce są w stanie unieść.
Mistrz złodziei : Ktoś musi zarządzać całym światem złodziei i właśnie ty zajmuje się ich mistrz. Jest w stanie ukraść praktycznie wszystko z praktycznie każdego miejsca. Najbardziej jednak pilnuje rang niższych gdyż nie może pozwolić na to by ktokolwiek wydał jego tożsamość. Często zabiera część zyskó1) rang mu podlegających.


Stajenny > Opiekun Koni >Znawca> Treser > Hodowca

Stajenny : Znany przez uwielbienie do zwierząt kopytnych. Jego obowiązkiem jest dbanie o konie królewskie lub - jeśli rodzina królewska takich nie posiada - zajmowanie się końmi mieszkańców królestwa.
Opiekun Koni : Może trzymać własnego wierzchowca i mieć własną stajnię w swoim domu. Może posiadać również coś na rodzaj 'przechowalni koni'. Ma obowiązek zajmować się końmi królestwa.
Znawca : W końcu przyszedł czas na poznanie innych zwierząt. Świat zwierząt stoi przed nim otworem. Znawca poznaje nie tylko inne zwierzęta, potrafi się z nimi zaprzyjaźnić a także prawie dogadywać.
Treser : Słynny z tresowania dzikich koni lub innych zwierząt. Nie jest dla niego problemem udomowienie zwierzęcia całkiem dzikiego. Nawet magiczne stworzenia mogą zostać jego kompanami i słuchać jego rozkazów.
Hodowca : Jest zobowiązany do założenia hodowli koni i do sprzedawania ich, lecz może hodować wszystkie istniejące zwierzęta. Hodowca może także opiekować się smokami. Wie jak bardzo niektóre zwierzęta są niebezpieczne dzięki czemu świetnie się z nimi dogaduje a one mu ufają.

Mieszczanin > Rzemieślnik > Twórca > Handlarz > Lord

Mieszczanin : Zwykły mieszkaniec królestwa. Ma prawo prowadzić sklepiki na targach bądź w własnych domostwach.
Rzemieślnik : Prowadzi warsztaty w miastach i na targach. Jest w stanie stworzyć najróżniejsze przedmioty a później odsprzedawać je innym.
Twórca : Jego umiejętności pozwalają mu na tworzenie już nie tylko zwykłych przedmiotów lecz także broni. Jest w stanie rozróżnić materiały sztuczne i te świetnej jakości. Często tworzy broń na wojsk królewskich lub handluje bronią w podziemiach.
Handlarz : Jego majątek szybko się powiększa gdyż posiadł umiejętność tworzenia kosztownej biżuterii. Potrafi stworzyć najpiękniejsze ozdoby w krainie, nierzadko używa do nich magicznych kamieni które zwiększają wartość biżuterii. Jego najlepsze dzieła szybko wykupowane są przez rodzinę królewską.
Lord : Właściciel sporej posesji. Ma możliwość chodzenia beztrosko po pałacu i wchodzenia tam jak do własnego domu. Posiada wielkie ziemi a czasami nawet całe wioski. Jest częstym gościem rodziny królewskiej. Może zostać nawet doradcą króla.



Dziecko > Adept

Dziecko : Dziecko jak dziecko. Po osiągnięciu lat 11 użytkownik nie ma rangi 'dziecka' lecz 'Adepta'(w przeciwieństwie do użytkowników 'wiecznie młodych', nie mogą zaczynać od zwykłej rangi)
Adept : dopiero zaczyna naukę. Nauczyciel ma obowiązek przekazać mu wiedzę podstawową o randze, którą chce otrzymać w przyszłości adept.(Np, obserwator, szaman...)



Opiekun > Nauczyciel >Bibliotekarz > Kronikarz > Wszechwiedzący

Opiekun : Ma obowiązek wychowywania dzieci królestwa. Ich zadaniem również jest nauka Giermków.
Nauczyciel : Jego zadaniem, jest przekazanie wiedzy adeptom na temat rangi, którą chcą uzyskać w przyszłości. Dzięki temu, znają podstawy zajęć każdej rangi 'pierwszej'.
Bibliotekarz : Zaczyna się zajmować królewskimi księgo zbiorami. Ma szeroką wiedzę na różne tematy i często pomaga swoimi radami innym.
Kronikarz : Dokumentuje losy królestwa. Mieszka w zamku razem z rodziną królewską i jest ich przyjacielem. Swoją wierzę na różne tematy przekazuje młodym książętom i księżniczkom.
Wszechwiedzący : Zna się na wszystkim co zostało zapisane od początków krainy. Jest posiadaczem wielu tajemnic dzięki którym wiele osób się od innego zwraca. Niektórzy są w stanie nawet przewidywać przyszłość.


Sługa > Giermek > Witeź > Elegant > Rycerz

Sługa : Pochodzi z dobrej rodziny lub zasłużył sobie na awans i przyznanie nazwiska. Nie służy w królestwie lecz pomaga bogatym. Posiada własną komnatę w domu bogatej rodziny lub w zamku.
Giermek : Tutaj rozpoczynają się początki jego szkolenia. Od sztuk walki, jazdy konnej po etykietę i historię królestwa.
Witeź : Zna się już na różnym rodzaju walk. Biała broń nie jest dla niego tajemnicą i często występuje na pokazowych walkach. Na pokazach jeździeckich chwali się także swymi innymi talentami.
Elegant : Do jego obowiązków nie należy już tylko udowadnianie swych  umiejętności. Często gości w zamku jak i na przyjęciach. Elegant otrzymał szlacheckie nazwisko a także ziemię. Zna się z rodziną królewską i często wybiera się z nimi w podróże by ochraniać królewskich potomków.
Rycerz : Grają ważną rolę w królestwie. Pomagają władcom a także pilnują porządku w królestwie. Zawsze przestrzegają etykiety , zawsze zachowują się odpowiedni jak na szlachtę przystało. Wyruszają z władcami wspólnie na wojny lecz także w przypadkach gdy władcy jadą odwiedzić inne królestwa by podpisać pokój z innym królestwem. Są najbliższymi pomocnikami rodziny królewskiej. W czasie nieobecności władcy mogą go nawet zastępować.


Hellhound/Fenix/Cerber

Hellhound : Pół pies pół demon. Ulubione pupile demonów
Fenix : Legendarny ptak z ognia, który może odrodzić się z popiołu. Kolejną ich zaletą jest lojalność i możliwość zmiany wielkości.
Cerber : Demoniczny pies o trzech głowach, strzegący bram hadesu. W naszych czasach zostały rozpowszechnione miniaturki, mniej groźne od swojego poprzednika.
Powrót do góry Go down
https://rasyfantasy.forumpolish.com
 
Rangi Zwykłe
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rangi
» Rangi
» Rangi specjalne
» Rangi specjalne
» Rangi specjalne

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kraina Kayami :: ABC :: Regulamin-
Skocz do: